1. Sportesemények
A projekt keretében szervezett sportesemények célja az volt, hogy a kollégium lakói számára szórakoztató és közösségépítő programokat biztosítsanak. A legnépszerűbb rendezvények közé tartoztak a bowling- póker- és dartsbajnokságok, ahol a résztvevők barátságos versenyek keretében mérhették össze tudásukat. Ezek az események nemcsak versenyzési lehetőséget nyújtottak, hanem alkalmat adtak arra is, hogy a kollégisták jobban megismerjék egymást és új kapcsolatok szülessenek.
A sportesemények tervezésekor a szervezők figyelembe vették a hallgatók igényeit, ezért változatos programokat kínáltak. A versenyekre online jelentkezésen keresztül lehetett feliratkozni, és a résztvevők csoportokba osztva küzdöttek a győzelemért. A díjazás jelképes volt, de a közösségi élmény és az együtt töltött minőségi idő mindenki számára élményt nyújtott. A versenyek alatt a kollégisták kikapcsolódhattak, ugyanakkor fejlődtek társas készségeik is, hiszen a csapatjáték és a fair play szelleme kiemelten fontos volt az események során
2. Mozi
A moziestek a projekt egyik kiemelt közösségi programjaként kerültek megrendezésre. A cél az volt, hogy a kollégisták számára egy olyan kikapcsolódási lehetőséget biztosítsanak, ahol kötetlenül találkozhatnak és közösen élvezhetnek egy filmet. A vetítendő film kiválasztása előtt online igényfelmérést végeztek, így a diákok saját kedvenceik közül választhattak.
A mozisarok hangulatos berendezéssel és kényelmes ülőhelyekkel várta a résztvevőket, biztosítva, hogy mindenki élvezhesse a filmnézést. A program során nem csak a filmélmény volt fontos, hanem az is, hogy a kollégisták beszélgethessenek és kapcsolatokat építhessenek. A külföldi hallgatók bevonása is cél volt, ezért a filmeket angol felirattal vetítették.
A vetítés után egy rövid beszélgetést is szerveztek, ahol a résztvevők megoszthatták gondolataikat és élményeiket a látottakról. A moziest hozzájárult a kollégiumi közösség erősítéséhez és a kulturális különbségek áthidalásához
3. Tréningek
A projekt keretében szervezett tréningek célja az volt, hogy a kollégisták számára olyan készségeket fejlesszenek, amelyek mindennapi életükben és későbbi karrierjükben is hasznosak lehetnek. A tréningeket a projektcsapat és a coach közösen tartotta, ahol különböző interaktív módszereket alkalmaztak. A tréningek középpontjában az önismeret, a kommunikáció, valamint a problémamegoldó és konfliktuskezelő készségek fejlesztése állt.
Az események során a résztvevők nemcsak elméleti tudást szereztek, hanem gyakorlati feladatok révén fejleszthették önálló és csoportos munkavégzésüket is. A tréningeket informális tanulási technikákkal színesítették, például csoportos szituációs gyakorlatokkal, amelyek segítették a közvetlen alkalmazást. Az egyes tréningek témáit előzetes felmérés alapján választották ki, hogy azok minél inkább megfeleljenek a résztvevők igényeinek.
A tréningek után a résztvevők online kérdőívet töltöttek ki, hogy visszajelzést adjanak a program hasznosságáról, és így folyamatosan fejleszthessék az eseményeket.
4. Csapatversenyek
A csapatversenyek a projekt egyik legizgalmasabb eseményeiként szolgáltak, ahol a kollégisták közösségi és együttműködési készségeiket tehették próbára. Ezek közé tartozott a szabadulószoba tematikájú program, amely különösen nagy népszerűségnek örvendett. A versenyző csapatok 4-8 főből álltak, és az volt a céljuk, hogy közösen megoldjanak rejtvényeket és feladatokat egy előre kiválasztott témában, például krimi vagy fantasy stílusban.
A csapatok kreativitása, gyors gondolkodása és együttműködése döntötte el, ki szabadulhat ki a leghamarabb a kialakított szobából. A program során a résztvevők nemcsak szórakoztak, hanem fejlesztették probléma-megoldó készségeiket és a csapatmunkát is.